Gå til innhold
Arkivverket

[#26587] Hvor ble Mathilde Johannesdatter fra Bø i Vesterålen av.


Gjest Arnt-Egon Skråmestø
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnt-Egon Skråmestø

Lurer på hvor Mathilde Nikoline Johannesdatter født 27/1-1873 Føre,Bø i Vesterålen døde og eventuelt etterkommere etter henne.Ser hun i 1900 da bur hun i Hadsel på gården Haakland,som enke.Hilsen Arnt-Egon Skråmestø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Mathilde gifta seg i 1894 med Johan Kristoffer Kaspersen, som døde i 1895. Samme året fødte Mathilde en sønn som fikk navn etter faren, men blei bare ett år gammel. Etter dette flytta Mathilde til Hadsel, der gifta hun seg i 1926 med enkemannen Johannes Edvard Knutsen på Kalsnes. Jeg veit ikke hvor og når hun døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt-Egon Skråmestø

Eg lurte på om Johannes Edvard Knutsen sjå innlegg 2,har noen etterkommer i fra første ekteskap.Hilsen Arnt-Egon Skråmestø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Joda: 1. Olaf Jentoft (f. 1887), 2. Alvin Johan (f. 1889), 3. Karl Lind (1890-1894), 4. Annie Kristine (1892-1894), 5. Karl Amandus (1894-1919), 6. Ragna Vilhelmine (f. 1896) og 7. Johan Jentoft (f. 1898). Karl Amandus gifta seg i 1918 og fikk tvillinger året etter, men han døde da de nyfødte var en måned gamle. Andre etterkommere har jeg ikke i databasen, men den er temmelig ufullstendig for 1900-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt-Egon Skråmestø

Hei JohanTusen takk for hjelpen,nå har eg funnet hvor og når hun døde også hennes etterkommere.Hilsen Arnt-Egon Skråmestø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.