Gå til innhold
Arkivverket

[#26600] Bragstad


Gjest Ann-Mari Børtveit
 Del

Recommended Posts

Gjest arild andersen

Informasjon om bostedet:Tellingsår: 1900 Kommune: Alversund Kommunenummer: 1257 Navn på bosted: Yttre Bragstad Antall personer registrert på bostedet: 6-------------------------------------------------------------------------------- Ved å søke på Kristen Kristiansen fant jeg følgende i folketellingen for 1900 følgende Kristen Andreas Johannesen hf ug Gaardbruger og Skibsbyggeri 1879 Alversund SB Sigrid Kristensdatter hm e Jordbrugsarbeide 1857 Alversund SB Kristen Kristiansen ug 1889 Alversund SB Kristina Kristiansdatter ug 1893 Alversund SBKristen Johannesen hf e Føderaadsmand 1818 Alversund SB Dette er må være faren til Kristen Andreas f 1879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Det er viktig å føre til de opplysningene som du allerede har fått om Kristen Bragstad,f.1889 på Ytre Bragstad, br. nr. 1 i Meland. Yngve Nedrebø ga deg følgende opplysninger om denne person: at ved morens død i 1917, hadde ikke familien hørt noe fra ham på over 2 år. Men han var gift og hadde 2 ekte barn og flere uekte barn. Det er nyttige opp lysninger for å finne ut hvor Kristen Bragstad kan ha tatt veien.Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arild andersen

Hei igjenJeg vet ikke om du har sjekket på family search, men jeg antar det.allikevel var jeg inne der nå og så at det var mange med Bragstad som etternavn. Dette bør vel kanskje være famile det, tror nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.