Gå til innhold
Arkivverket

[#26618] GOD JUL og GODT NYTT ÅR alle sammen!


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Jeg ønsker dere alle en riktig god jul og godt nytt år i 2005.Takk for all hjelp i året som har gått, og en spesiell takk til personalet som står på døgnet rundt for vår skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Osvald Rydjord

Siden julebrevene alt er lagt i kassa, la meg få slutte meg til Berits hilsen og takk til alle som bidrar her til hjelp og glede for så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Jeg vil takke dere alle som har hjulpet til så jeg har funnet slekt og forfedre i året som hittil har vært... En stooooor takk til Digitalarkivet som gjør det mulig at jeg kan komme inn her hver dag å finne ut noe nytt!God jul og Godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Berthelsen

Jeg vil også svært gjerne få henge meg på. Takker alle som bruker av sin tid til å hjelpe meg, og som har gitt meg svært mye hjelp når jeg har stått fast. Håper at det en gang kan bli min tur til å hjelpe. En fredelig, god jul til dere alle. Mvh Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En riktig god jul og et godt nytt år til dere alle! Det er flott at dette forum finnes. Og - ikke minst - hjertelig takk for all god hjelp jeg har av fått av dere i året som har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathrine Magne

Jeg stemmer i - en riktig god jul og et godt nytt (slektsforsker)år til dere alle sammen!For den hjelp som her er gitt, jeg takker alle sammen.Og om jeg óg får bidratt litt, med Mr. X og madammen...Vel, det får tiden vise, når kunnskapen blir størreJeg håper jeg får gitt igjen, og ikke bare spørre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Takker for all hjelp og de hyggelige mennesker jeg har truffet her. Ønsker alle en god og fredfylt jul og svar på mange uløste gåter i 2005. Med julehilsen John.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Jeg ønsker alle en fredfull og god julehøytid og et godt nyttår.Jeg vil også takke for all hjelp i 2004. Utover det fantastiske hjelpsomme personalet, er det også mange fantastisk flinke 'hjelpere' rundt om i Norge.Takk til dere alle.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Kvalvågnæs

Jeg må få slutte meg til alle de fagre ordene og alle de gode ønskene. De er vel fortjent!To spørsmål til dette forumet i høst har gitt meg fyldige og til dels overraskende svar. Jeg forstår nå hvor lett det er å bli grepet av 'basillen' når man først begynner.Hilsen fra Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Hadeler-Jacobsen

En Gledelig Jul og alt godt i 2005 ønskes alle på Digitalarkivet med stor takk for hjelp og hyggelige innlegg. Julehilsen fra EvaHJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei alle sammen! En varm julehilsen fra midt i slusene i Panamakanalen!!God jul til alle, og et forrykende flott nytt slektsforskeraar i 2005!!Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kenneth Talmo

Er det noen snille barn her? Det er vel nissens spørsmål, det.Men en ting er hevet over enhver tvil: i dette forumet finnes en rekke snille og hyggelige personer, som yter meget god hjelp. Jeg takker alle for hjelp og nyttige innspill i løpet av det siste året.Ønsker alle en fredfylt jul og et riktig godt nytt år! Tor Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen

Gledelig jul og godt nytt år til alle hyggelige og gode hjelpere, og til staben ved Arkivet som trør til enten det er dag eller natt! Vennlig hilsen Åse Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

En god jul og et godt nytt år til alle hjelpsomme og hyggelige mennesker i SAB / DA og også til de slektsgranskere som er innom dette forum.Astrid R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Carin Bøyesen

Jeg vil også gjerne være med på å ønske alle brukere av dette forum ei riktig god jul og et godt nytt spennende slektsgranskerår. Samtidig vil jeg benytte anledningen til å takke for all hjelpsomhet i året som snart er over. :-) Mvh Ann-Carin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Axelsen

Også jeg ønsker alle ei riktig trivelig jul og et grensesprengende nytt år.Jeg vil også takke til alle de som har hjulpet meg, og satt meg på riktig spor, og ikke minst hanket meg inn når jeg rotet meg fullstendig bort :o)Hilsen Gry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter meg til alle ønsker om en god jul og et godt nyttår! En særlig takk for all assistanse i året som gikk, også fra de som jobber i DA, og spesielt til Yngve Nedrebø som ved å gå gjennom en rekke skifter har vært til uvurderlig hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.