Gå til innhold
Arkivverket

[#26636] Hans Mathisen døpt 23-8-1743, Nøtterøy


Gjest Aksel Einar  Mathiesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Holt Jacobsen

Kjetil,Ved skiftet etter Mattis Hanssøn i 1774 var sønnen Hans død for mange år siden.(d.1738) Sønnen Hans i det andre ekteskapet er jeg blit litt usikker på. Han ble etter mine notater født 1743 på Nedre Kjære, Tjøme. Opplysningen om at han døde 1801 i Tjølling har jeg notert iflg. opplysning fra Aksel Einar Mathiesen. Jeg har ikke fått undersøkt dette nærmere, slik Hans nr. 2, kan være en annen person ?? Hans født 1743 på Nedre Kjære kan jo muligens være død før faren ?Vennlig hilsen Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aksel Einar Mathiesen

Hei til dere gode hjelpere.På bakgrunn av det veldige arbeidet Kristian Hunskaar har gjordt, og hvor han konkluderer med stor sansynlighet at far til min Hans Mathisen må være Mathis Jensen (innlegg nr. 25 med lenke), så har jeg akseptert at det må være riktig.Så om det ikke skulle dukke opp nye opplysninger, da kan vi vel oppsumere med at debatten har vært vellykket, og dermed for avsluttet.Igjen takk for alle innspill.Mvh. Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.