Gå til innhold
Arkivverket

[#26639] Frå Øyer i Gudbrandsdal til Bud i Ytre Romsdal


Gjest Knut R Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut R Sande

Eg treng hjelp til å finne foreldra til paret Erik Halvorsen og Anne Kristensdatter. Dei skal vere frå Øyer i Gudbrandsdalen, han fødd ca 1794, ho ca 1801. Omkring 1840 slo dei seg ned i Bud i ytre Romsdal. Eg kjenner til 4 born: Marit f ca 1831, Kari f ca 1839, Elisabet f 1840 og Matea f 1843, dei to yngste fødd i Bud. Er det nokon som kan finne opphavet og giftemålet til dette paret?Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Takk for fine opplysningar.Har nokon høve å sjekke giftemålet mellom desse to, slik at vi t d og kan vite kven foreldra hennar er, og kor ho kom frå.Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Family Search (IGI) døpes det en Anne Christensen 7.7.1802 i Øyer (hun er født 4.7.s.å.). Foreldre er oppgitt til Christen O(ø)demoen og Marit.De eneste Christen og Marit som gifter seg i Øyer i passende tidsrom er Christen Christensen og Marit Torgersen. Disse ble gift 8.11.1798 og du finner dem her i 1801 tellingen LenkeOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Takk til Odd. Eg trur du har funne paret og foreldra, på FS og FT 1801. Er det nokon som kan stadfeste dette ved oppslag i kyrkjebok, slik at vi er 100 % sikre ?Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.