Gå til innhold
Arkivverket

[#26640] Ole Andersson Land(g?)erud (1847-1923) i Stoughton, WI - frå Flesberg eller kva?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Andersson Landerud eller Langerud, i Amerika kjend under namnet Ole J. Anderson, var fødd i NOREG 5.7.1847. Foreldri vert oppgjevne å heita Anders Olson og Randi ...Eg veit ikkje kva tid Ole utvandra til Amerika, men det var i alle fall før 1883, for då var han gift første gongen med Margretha J. Elvehjem frå Sogndal. Ho døydde tidleg, og Ole gifte seg att med Sophia J. Holmestad frå Luster, som utvandra i 1882.Landerud finst som gardsnamn berre i Flesberg i Numedalen, so kanskje Ole var derifrå? Kan nokon hjelpa meg å finna opphavet hans?Langerud finst det mange stader over heile Austlandet...Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

I 1865 finnes det ei enke på Langerud i Modum som heter Randi Lenke . Hun har tydligvis vært gift med en Ole. Hun har en sønn på 20 som heter Andreas. Kan det være ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Arnstein Rønning

Landerud i Norsk stedsfortegnelse (utgitt av Postdirektoratet i 1972):1. Gård i Flesberg, postadresse i 1972 var Lyngdal i Numedal.2. Gård i Rollag (egen bygdebok), postadresse i 1972 var Veggli.3. Gård (mindre) i Tinn (egen bygdebok), postadresse i 1972 var Miland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg tillet meg å blåsa litt støv av dette årsgamle problemet. Det ser ikkje ut til å vera so enkelt å finna opphavet til denne personen, men kanskje det er kome til nye lesarar i Brukarforum som har gode tips...?Eg takkar nok ein gong so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.