Gå til innhold
Arkivverket

[#26662] Olga Elvhaug,f 1918 g.m. Arne Olav Antonsen (Holtbakken)Ullernsaker


Gjest Liv Birgit Løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Birgit Løkken

Hei!Olga Elvhaug var født 1918. Hennes foreldre var Hans Elvhaug, født ca 1890, g.m. Olava. Foruten Olga hadde ekteparet følgende barn: Hilda, Ellen, Anna, Anton, Ole kristian, Johan og HenrikOlga Elvhaug giftet seg med Arne Olav Antonsen (Holtbakken) Ullernsaker.Er det mulig å finne Hans Elvhaug og kone Olava sitt opphav.MVHLiv Birgit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Ja, det er nok mulig. Se ditt eget tema 26643: Einar Holtbakken Ullensaker og trolig finner du fram relativt enkelt, trolig enklere enn forrige gang.Har du prøvet å finne ut noe selv ?En start: Olga Beate er født 30.12.1918 og døpt 06.04.1919 - i Ullensaker, men det visste du kanskje ???? Men hennes foreldre var født mye tidligere, 1873 og 1877.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Birgit Løkken

Takk til Geir og Carsten.Ja, jeg har prøvd å finne ut selv, og faktisk kommet til samme resultatet. Jeg ville bare dobbelt skjekke det. Det er ikke min slekt, men en ung nabos. De opplyningene han gav var noe mangelfulle, særlig på Olavas side. Derfor ville jeg være på den sikre siden før jeg ga informasjonen til ham. Igjen takk.MVHLiv Birgit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.