Gå til innhold
Arkivverket

[#26663] God Jul og Godt Nyttår, fortsetter


Gjest Marie Stephensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Marie Stephensen

Hadde store problemer med å legge inn nytt innlegg på den som allerede eksisterer, all tekst bare rullet til venstre, så derfor fortsetter jeg her. GOD JUL TIL DERE ALLE OG GODT NYTTÅR !!!Hilsen Marie Stephensen og Rune Halvorsen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gran Skjæret

Jeg vil også få ønske en riktig god jul og et godt nytt år til alle, både ansatte og hjelpere. Takk for god hjelp i året som snart er slutt. Hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Jeg ønsker alle ansatte og brukere i Digitalarkivet en velsignet jul og et godt nytt år.En stor takk til alle som har hjulpet meg med å identifisere mine norske aner!Hilsen Barbara Lose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

God jul og godt nyttår fra meg også, og jeg takker både dem som driver Digitalarkivet og alle som har vært til hjelp for meg på Digitalarkivet i 2004 og tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gunnar andre myhre

God Jul og et Godt Nyttår ønskes alle her på brukerforum og takk for hjelpen til alle som har hjulpet meg med å fremkalle mine forfedre og som jeg ikke har takket tidligere. Fortsett med deres uvurdelelige hjelp.MVH Gunnar Andre Myhre, Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aslaug Andersen

Mine beste ønsker om ei god jul og ett godt nytt år! Og hjertelig takk til alle som har gitt meg hjelp i dette året!Hilsen Aslaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Strømman Røvik

Ei riktig god jul og et godt nytt år til alle som har en eller annen form for tilknytning til brukarforumet.Beste hilsen Eva Kristin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på de samme gode ønsker om en God Jul og et Godt Nyttår til alle 'hjelpere'og brukere av forumet! Kan ikke unngå å tenke i ærbødighet på alle fordums fattige husfolk i slekta og sier til meg sjøl: Du verden så godt du har det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

En hjertelig takk til alle som har hjulpet meg i året som har gått.Ønsker alle sammen en god jul og et riktig godt nytt år.Overbringer også en hilsen fra julenissen i Drøbak.GOD JUL!*Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eili Heindl

Sender de beste ønsker om en Fredelig Jul og et Godt Nytt År og takker dem som har tatt seg tid til å hjelpe!'Ich schicke Euch von ferne eine Hand voll Weihnachtssterne...'Mvh. Eili Heindl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

En fortsatt god jul og et riktig godt nyttår til ansatte og brukere av Brukerforum/Arkivforum. Takk for all hjelp som er blitt gitt meg , håper også at dere har fått noe igjen fra meg. Happy new year!hilsen Jan Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.