Gå til innhold
Arkivverket

[#26722] Hjelp til å finne etterkommere av Magnus Mathisen, f. 1864, Tjølling, Vestfold.


Gjest Aksel Einar Mathiesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Aksel Einar Mathiesen

Oppslag i adressebøker i Oslo Byarkiv?Er det noen som kan/vil hjelpe meg til å finne nålevende slektninger?Utgangspunktet er: Snedkermester Magnus Mathisen f. 1864 i Tjølling. ( Bror av min farfar Aksel Mathiesen) . Han og hans familie er registrert på Folketelling 1900 i Sandefjord.LenkeDenne familien flyttet tilbake til Oslo på et senere tidspunkt.Jeg var sammen med min far og besøkte Magnus i Oslo noen år etter krigen.Jeg har til nå sendt masse brev til forskjellige med navnet Mathisen, men da uten resultat.Navn på etterkommere fram til 1900 var: Aksel, Reidar, Trygve og Eivind.Flere kan jo ha kommet til senere.Skulle det være noen som ved besøk på byarkivet i Oslo, kan finne ut noe om disse, eller forklare meg hvordan jeg ellers må gripe fatt i dette,- da vil jeg være svært takknemlig.Hilsen Aksel Einar Mathiesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.