Gå til innhold
Arkivverket

[#26731] Stangvik bygdebok - Hjelp til oppslag?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Halsten Johnson og kona Elsa Olsdotter var kring 1801 gardbrukarar på garden Dropping i Stangvik på Nordmøre. Dei hadde mellom anna denne sonen:* Ole Halstenson, døypt i Stangvik 5.3.1786, 15 år i 1801Finst det ei bygdebok for Stangvik som kan fortelja oss noko om lagnaden til denne Ole Halstenson?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Det er ikke mye hjelp å få i stangvikboka, bd. 2. Under Oppistua på Drøpping har Hyldbakk bare skrevet: 'Ola, f. 1786.'Det var den eldre broren Jo som tok over garden, og mens Jo og alle de andre søsknene er utstyrt med ektefeller (av HH), ser det ut til at Ola/Ole er forsvunnet. Det er heller ikke noen plass under Drøpping der det finnes noen Ola.Er det andre steder vi kan lete? Har lite lyst til å finlese begge bindene... Hilsen Torgeir som har blingsa i stangvikbøkene før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Torgeir for kjapt svar!Eg er lei for å høyra at det står so lite skrive om Ole Halstenson i Stangvikboki. Men det faktum at alle søskeni hans er ''utstyrte'' med ektefellar og ikkje han, KAN gjera Ole Halstenson til ein svært aktuell kandidat til den Ole Halstenson som eg etterlyser i tema #7454. Finst det ein gard BERGE i Stangvik eller næraste nabolag? Går det fram av Stangvikboki om desse folki var haugianarar?Nok ein gong hjarteleg takk for god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Haugianere på Drøpping? Tror ikke det. Ihvertfall ikke i Oppistua. Nabogardene har jeg ikke sjekka, men uansett hjelper vel ikke det? Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.