Gå til innhold
Arkivverket

[#26732] Bilder fra Borge/valberg i vestervågøy


Gjest Mona Johanne Falch
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Johanne Falch

Holder på med slektforskning på vestervågøy-Borge og Valberg for det meste. Derfor søker eg etter noen som har bilder av 3 garder der oppe eller vet om noen bøker det kan innholde noe. Gardene er: Himesten i Buksnes - og Ure i Hol - og Smorten. bildene må vere i vanlig størrelse ca 10x6, helst i tynn papir, bildene kunne godt vert i lanskap med gard eller sted, evt med fjell. håper noen kan hjelpe meg da eg bor på Sunnmøre og min far er derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karina Hansen

Hei!Ville bare si at den ene gården du søker etter IKKE heter Himesten,men Himmelsteinen. Jeg kommer nemlig fra nabogården Skulbru,og det er mulig at jeg har et bilde,men det er ikke av alle husene,mer et oversikts bilde.Mvh Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Falch

Godt nyttår.Vel, eg er ikke av den flinkeste å vere konkrett når det gjelder navn, men husker at dette var ein svert gamel navn-beskrivelse, men om bildet er av hus og gard, og berre om det gjeld omgivelser betyr ikke så veldig mye, eg skal sikkert ein tur nordover innen eit par år så skal nå eg prøve å se ein del garder. men du kan få min e-post adresse slik at du kan få min adresse nermere der, hvis du har bildet enndå. monafalch@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.