Gå til innhold
Arkivverket

[#26744] Gravlagde i Kråkstad 1736-1813


Gjest Eva McKenna
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva McKenna

Det er flott å ha fått Ski slektshistorielag's bidrag her på Digitalarkivet. Døpte, konfirmerte og viede i Kråkstad fungerer alldeles utmerket, men 'Gravlagde i Kråkstad 1736-1813 ' kommer jeg ingen vei med. Med hilsen Eva Mc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Kopperdal

Problemet med denne databasen skuldast mest sannsynleg ein feil i konverteringsprogrammet. Dette er det Jan Oldervoll som må ordna. Han er attende på jobb over nyttår.Takk for meldinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Erik Nilsen

For meg ser det ut til at noe er gjort nå, men resultatet blir - i alle fall for meg - fortsatt helt galt i denne databasen. Når jeg f.eks. søker på at etternavn skal begynne med (vis) Rasmus, så får jeg opp alle med fornavn Rasmus. Søker jeg derimot på fornavn Rasmus, får jeg ingen som resultat. Jeg får også 0 som resultat på andre søkekriterier, selv om jeg vet det er personer som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.