Gå til innhold
Arkivverket

[#26768] Johannes Larsen, Holsætter, Hafslo


Gjest Erik Amundsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Erik Amundsen

Søker informasjon om opphavet til en Johannes Larsen.Han gifter seg med Siri Larsdatter Kalhagen, 14.10.1785 og står oppført som Ungkarl, Soldat Holsætter. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=HAFSVI&gardpostnr=951&merk=951#ovre>LenkeI 1801 er Siri oppført som enke på Tang, 55 år LenkeDe får datteren Martha døpt 11.11.1787.Kan være samme Johannes Larsen som begraves 02.02.1800, 47 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Johannes Larsson (1754-1800) og Siri Larsdotter (1744-1815) var husmannsfolk på Tangstræ, òg kalla Vatnahaug, under garden Tang i Hafslo og fekk berre den eine dotteri i lag, men Siri hadde òg ein son frå før. Både Johannes og Siri var nok frå Kalhagen, men av husmannsætt, og Johannes er ikkje eingong med i dåpsregisteret for Hafslo, som er svært mangelfullt i 1750-åri! Han hadde fleire søsken, men før eg publiserer noko om opphavet hans ønskjer eg å vera heilt sikker på at eg har ''treft rett''! Eg reknar med å ha endeleg svar innan desse bandi av bygdebokserien for Luster kjem ut om eit par år.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.