Gå til innhold
Arkivverket

[#26773] Nordrehaug prestegjeld - hvor er det?


Gjest Guro Reinhart
 Del

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

I FT 1865 for Nesseby i Finnmark står husfader Andreas G. Nordvi, født 1822 i Nesseby oppført med kone Marie født 1826 i Nordrehaug prestegjeld. Vet noen hvor dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Nordrehaug ER Norderhov i Buskerud. Prestegjeldet svarar til dagens Ringerike kommune med Hønefoss som sentrum.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Ja helt eni med deg, lang reise. Legger med Lenke , for 'Digitalarkivet 1865-telling for 0613 Nordrehov' , men finner utrolig noen 'sånne reiser'. hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

På FS fant jeg et barn døpt i Nesseby: Hildur Georgine Petra dpt. 6/10 1855 med foreldrene Andreas Georg Nordvi og Marie Johanne Ingebrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Til Egil Sundelius.Jeg vet ikke om det bare er meg som har problemer med lenkene dine eller hva det er. Enten så er det noe der, eller så er det feil personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Berit og Egil - takker så mye - dette er en ny slekt for meg - all hjelp er velkommen. Nærøy - er kanskje i Finnmark det også da!? Hilsen Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

A Guro, fant 1900-telling for 1751 Nærø i Nord-Trøndelag.Men finner kun FT 1801-65 og 1900. Ingen KB i farta...hilsen Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.