Gå til innhold
Arkivverket

[#26791] Hilsen til de berørte av naturkatastrofen.


Gjest Kari Thingvold
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Thingvold

I dette forum ønsker vi hverandre ”god og godt nyttår”, og da må det vel være mulig å sende en spesiell hilsen til alle de som er rammet av naturkatastrofen i Asia. Håpet om å finne de mange savnede i livet svinner, og svært mange vil sitte igjen med en tung sorg og et dypt savn. Noen av disse er kanskje brukere av dette forum.I dag er det nasjonal sørgedag i Norge. Jeg vil derfor sende mine varmeste tanker og ønsker til alle de som er berørt av katastrofen, og jeg håper at det også at dere vil finne ting å glede dere over i året som kommer.Jeg håper også at mange vil slutte seg til denne hilsen, med varme ord, dikt eller lignende som kan gi trøst til de som trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Stephensen

Vi sender våres varmeste tanker og dypeste medfølelse til alle som er berørt av katastrofen. Det er med stor sorg å følge med en så ufattelig katastrofe.Thomas Stephensen Pettersen, Lisbeth Stephensen Pettersen, Rune Halvorsen og Marie Stephensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.