Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest M. Nicolaisen

[#26796] Lars Johannessen f.ca.1826 i Hof i Hedmark

Recommended Posts

Guest M. Nicolaisen

Jeg er på utkikk etter opplysninger om Lars Johannessen og ikke minst om hans foreldre. Lars ble født ca. 1826 i Koldalen i Hof i Hedmark. Han giftet seg ca. 1852 i Hof, med Anna Dorthea Rauaasberget Gundersdatter. Hun skal også ha blitt født ca.1826 i Hof. De fikk i alle fall seks unger jeg vet om, alle født på Utgaard i Hof. Alle opplysninger mottas med takk!

Guest Odd Brede

Ifølge FS (VRI) ble det døpt en Lars Johannessn 27.8.1826 i Hof (født 13.8.s.å.)Foreldre Johannes Pedersen og Eli Larsdatter.Odd Brede

Guest Odd Brede

IFlge FS (VRI) ble Anne Dorthea døpt 30.7.1826 i Hof (født 19.7.s.å.)Foreldre Gunder Halvorsen og Dorte Johanesdtr.Odd Brede

Guest M. Nicolaisen

Tusen takk for opplysningene Odd!

Guest Odd Brede

Johannes Pedersen og Eli Larsdatter ble gift 27.5.1820 i Hof.Odd Brede

Guest Lena Berg Nordli

Opplysningene fra FS stemmer. Gunder Halvorsen var også ofte kalt Gunnar Buri, han var f. 1785, gift 1807, d. 1864. Dorte Johannesd f 1787, d. 1876. Dette er fra bygdeboka for Hof. Har også mer informasjon om slekta bakover her, Anne Dorthea var søster til min tippoldemor. Har du interesse av mer av det som står i bygdeboka for Hof, så send meg en mail, reveenka@msn.comLena

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.