Gå til innhold
Arkivverket

[#26796] Lars Johannessen f.ca.1826 i Hof i Hedmark


Gjest M. Nicolaisen
 Del

Recommended Posts

Gjest M. Nicolaisen

Jeg er på utkikk etter opplysninger om Lars Johannessen og ikke minst om hans foreldre. Lars ble født ca. 1826 i Koldalen i Hof i Hedmark. Han giftet seg ca. 1852 i Hof, med Anna Dorthea Rauaasberget Gundersdatter. Hun skal også ha blitt født ca.1826 i Hof. De fikk i alle fall seks unger jeg vet om, alle født på Utgaard i Hof. Alle opplysninger mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Ifølge FS (VRI) ble det døpt en Lars Johannessn 27.8.1826 i Hof (født 13.8.s.å.)Foreldre Johannes Pedersen og Eli Larsdatter.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

IFlge FS (VRI) ble Anne Dorthea døpt 30.7.1826 i Hof (født 19.7.s.å.)Foreldre Gunder Halvorsen og Dorte Johanesdtr.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena Berg Nordli

Opplysningene fra FS stemmer. Gunder Halvorsen var også ofte kalt Gunnar Buri, han var f. 1785, gift 1807, d. 1864. Dorte Johannesd f 1787, d. 1876. Dette er fra bygdeboka for Hof. Har også mer informasjon om slekta bakover her, Anne Dorthea var søster til min tippoldemor. Har du interesse av mer av det som står i bygdeboka for Hof, så send meg en mail, reveenka@msn.comLena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.