Gå til innhold
Arkivverket

[#26803] Dødsmeldingar Davik 1928 og 1944


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Gjertrud Eriksdotter, fødd på Høgi i Hafslo 21.4.1836, var gift to gonger og døydde som enkje på Sollibakke i Rugsund sokn, Davik 18.3.1928.Kristen Nikolai Samsonson, fødd i Davik 23.7.1862, er truleg den Kristen Samsonson som døydde som gift gardbrukar på Kongshaug i Rugsund sokn, Davik 6.7.1944.Gjertrud hadde minst fem born, men det er berre sonen Kristen eg kan sjå noko meir til, og han hadde truleg ingen born(?). Difor ville desse to dødsmeldingane vera av stor interesse om dei kan finnast!Eg takkar so mykje for førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Gjertrud Eriksdatter etterlot seg fem barn i live, og i tillegg var fem barnebarn nevnt som arvinger: 1) Marie Samsonsdtr, gift med Anton Rekdal, Molde, 2) Kristen S. Solibakke, Bryggja, 3) Martinus S. Bakke, San Franscico, USA, 4) Jørgine S., gift med Anton Berg, Leknæs, 5) Severin S. Bakke, New West Minnesota, 'BC', USA, 6) Kristine S. Skoftnæs, som var død, men hadde vært gift med Lauritz Hansen, Ure i Lofoten. Hun hadde etterlatt seg barna Simonette, 30, Hans, 28, Enok, 26 og John, 24, alle i Amerika, og Magnus, 23 år, Ure i Lofoten.Ved dødsmeldingen etter Kristen Samsonsen nevnes enken Laura Larsdatter, født 23. juli 1881, og tre barn, født mellom 1920 og 1927.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Karina Huseby

Hei Lars Jeg har slekt ved navn Kreken fra Davik. Mons og Andrine Kreken var mine tippoldeforeldre og en av døtrene, Samueline Martine var min oldemor. Kjenner du noe til navnet? Vet du hvordan jg kan finne gamle foto derfra kanskje?Hilsen Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Öyane

Til Karina:Eg kan diverre ikkje hjelpa deg. Huslyden til Gjertrud er interessant for meg sidan eg er bygdebokforfattar for Luster kommune i Sogn, heimen til Gjertrud!Eg vil raa til at du legg inn spörsmaalet ditt som nytt tema i Digitalarkivet sitt Brukarforum!Med venleg helsing,Lars E. Öyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.