Gå til innhold
Arkivverket

[#26819] Kirkebok Gamle Aker,Larine Larsdatter, Nordrehov og Erik Christensen, Gml Aker


Gjest Kristin Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin Jensen

Jeg har fått forespørsel fra en svenske boende i Ørebro om jeg kan hjelpe med å finne hans aner. Jeg har startet med Larine døpt 29.06 1834 Norderhov, og her fant jeg mange svar i KB. Men jeg fant dessverre ikke vielsen. Jeg hadde fått opplyst om at Erik var fra Vestre Aker, men ved en av barnas dåp(på nettet) stod det: Viet Gamle Aker 1855.Har noen tilgang til denne KB og kan hjelpe meg å slå opp? Dersom noen vet noe mer om disse og spesiellt Erik, er jeg selvfølgelig glad for all hjelp.(jeg har larine+barn og foreldre fra FT og FS)Mvh Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

På FS fant jeg en Erik Christensen f.15/7-dpt. 12/9 1824 Aker, V.Aker, foreldre Christen Olsen og Lisbeth Larsdt.Det var 2 barn til: Ole f.12/12 1821-dpt.20/1 1822 og Dorothea Laurine f.25/12 1826-dpt.8/3 1827. Samme kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Berthelsen

Takk for god hjelp alle sammen ! Jeg skal bruke ettermiddagen med kirkebøker, og så oppdatere Sverige. Han blir kjempegladMvh Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.