Gå til innhold
Arkivverket

[#26830] Feil i Forlikskomm. i Trondheim.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Ved søk på Alle/navn/beg.på vis - Smi og Schm-- får jeg opp forskjellige hver gang. Noen ganger mange navn andre ganger 1 eller 2 navn på det samme, med fjern alt i mellom. Når jeg har flere oppe og vil se på hver enkelt vil den ikke 'åpnes'. Spesielt problem med Marg... Sm... og Marg...Schmi... Håper du forsto noe da det ble litt rotete.Melder: Feil ReadString 16 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Søker etter navn begynner med Margr.... Krysser av de 2 Margrete Smit (forskjellige skrivemåter av etternavn) Får igjen feil i 16 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg får samme feil som deg. Det er tydelig at den finner en margrethe smit, men vil ikke gå dit.Jeg må sjekke rådatafilen for å se om feilen kan ligge der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har nok vore for rask i testinga mi, og ikkje sett på alle personar. Det gjekk feil på personane i siste hus i byen. Men no er feilen retta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.