Gå til innhold
Arkivverket

[#26833] Døpte i Askøy


Gjest Arne Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Andersen

Til Yngve! Kan du gi meg persondata på foreldrene til Gunilde Olsdatter Hoep, døpt 23 mars 1784? (De forskjellige registrene opererer med ulike årstall). Når kan en forvente at døpte i Askøy vil være digitalisert og lagt ut? Hilsen Arne Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det nærmeste jeg kommer er Gunnilde, datter av Ole Andersen (Sætre) og Ingebor Larsdatter, døpt 28. mars 1784. Fadre: Anne Hopshavn, Kari Rasmusdtr Hop, Berthe Markvarsdtr, Ole Torsen og Ingebricht Sørensen.Døpte i Askøy er dataregistrert, men ikke korrekturlest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Andersen

Takk til Yngve Nedrebø! Jeg har sett på døde i Askøy, på garden Hopshavn. Der finner jeg Ingebor Larsdtr. d.13.08.1797 50 år og Anders Andersen d.10.12.1797 52 år. Dette stemmer med mine data for dåp på begge to. Kan fornavnet til mannen være feil? Hilsen Arne Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg finn ikkje Ole Andersen og Ingeborg Larsdotter vigde i Askøy. Den Anders Andersen som døyr i Hopshamn 1797 er truleg frå Kollevåg og gift med ei Birte Nilsdotter frå Hop. Ho var enkje då dei gifte seg i 1893, same året som dei fekk sonen Magne. Dottera Ales kom i februar 1797. Det står ikkje at han var enkjemann då dei vigdes, men det trur eg han var. For der er fleire Anders Andersen vigde i Kollevåg før den tida.Eg er heller ikkje viss på at det er mor til Gunilde som døyr i Hopshamn 1797. For der er ein enkjemann Ole Andersen frå Lien som i 1790 vart vigd til Kari Balterzdtr. frå Seim.Veit du noko meir om denne Gunilde forresten?Folket på Hop og bruka kring der sat ikkje særleg lenge av gongen på den tida. Dei fleste fór vidare til andre stader. Sidan Ole Andersen og Ingeborg Larsdtr. ikkje er vigde i Askøy og berre får ei dotter der, ville eg tru dei flutte bort før dei døydde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.