Gå til innhold
Arkivverket

[#26977] Christopher Sørensen Sønju, Bingen i Skotselv


Gjest Inger-Lise Moen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Lise Moen

Kan noen hjelpe med navn på barna til Christopher Sørensen Sønju født 23.01.1779 og Kari Knutsdatter:Jeg har navnet på Søren Christian født 12.03.1819 og Christiane født 07.10.1831.Etter all sannsynlighet er det født mange barn mellom 1819 og 1831.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei! Jeg lurer på om din Christopher Sørensen f. 1779 er denne mannen som bor få Sønju i 1801 telling.LenkeSkal se om jeg finner noe om giftemål og barn.Mvh. Gunn Huglen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her fant jeg en del av barna på samme kilde, Fam. S. Under foreldresøk.Her er lenke til 1. barn f. 1819. LenkeAndre barn listet opp: Kirsti Christophersdatter , dpt 16 nov 1821, Eiker, Buskerud.Nils Christophersen , dpt, 11 feb 1825, Eiker, Buskerud.Oline Christophersdatter, dpt. 8 jul 1827, Eker, Buskerud.Christine Christophersdatter, dpt. 7 okt 1831, Eker, Buskerud.Da finner du dem vel forhåpentligvis i kirkebøker. ( Riktig dato må sjekkes )Med forbehold om riktig avskrift.Mvh. Gunn. H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her er muligens Søren Christophersen f. 1819, i 1865 folketelling for Eker.LenkeDe andre barna har jeg ikke funnet i 1865 tellingen til nå.Mvh. Gunn H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Lise Moen

Til Gunn HuglenTakk for hjelp. Jeg skriver disse etterlysningene vedr. Christopher Sørensen Sønju for en slektning som ikke har mail. Hun har kommet lenger enn meg vedr. denne grenen av familien. Jeg printer ut dine svar og sender de videre, kjempefint at du engasjerer deg.Hilsen Inger-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.