Gå til innhold
Arkivverket

[#26981] Anne Petrine på Gulsrud, Modum 1900 tellingen


Gjest Lene Jansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lene Jansen

Hei! Anne Petrine Jacobsdatter Øvstaas f 27/9 1833 i Søndre Land bodde i folketellinga i 1900 hos dattra Kristine og hennes mann Mads Torgersen på Gulsrud i Modum. Trenger opplysninger om Anne Pertine sin død. Kan noen hjelpe meg! MVH Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Hole

Hei, Ifølge dødsfallmeldinger fra lensmann i Nordre Modum dør gaardbrukers enke Petrine Hansen 5/5 1913. Hun etterlater av ekteskap med før for ca 30 år siden avdød mann Hans Hansen. 1.datter Kristine Gulsrud, 55 år, Modum 2.sønn Petter Hansen, ca 48 år, Amerika 3.sønn Hans Hansen, ca 44 år, Xania 4.sønn Andreas Hansen, ca 52 år, Land 5.datter Hanna Ingebretsen, 43 år. Hønefos. Avdødes fødselsdag avviker litt, den er oppgitt til 19/10 1833, men jeg vet ikke om det kanskje er dåpsdagen. Kristine Gulsrud er enke etter Mads Torgersen som er død 23/5 1904.Hilsen Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lene Jansen

Hei! takk for at du tok deg tid å svare. Du har gitt meg flere dødsfallmeldinger før også. Setter stor pris på det. MVH Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.