Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Roger Fossum

[#27006] Skifteregister, Sunnhordland 1668-1859, 11365 Tomas Tollevsen

Recommended Posts

Guest Roger Fossum

Hei,Er det mulig å få vite hva som står i skifte for 11365 Tomas Tollevsen, Røen på Tysnes.LenkePå forhånd takk. Mvh Roger Fossum

Guest Elin H. Skibenes

No veit diverre ikkje eg kva som står i skiftet, men eg kan skriva det eg fann i bygdeboka.Tomas Tollevson Ytre Vikane, Jondal, f.o.1753 d.1836, g. 1775 m. Inga Torsteinsdtr. Samland,Jondal (1753-1822)Dei overtok Røen ved skøyte i 1775.Born: 1. Torstein f.1776 (budde Røen)2.Tollev f.d.17783.Tollev f.1779 (budde plass Kroken under Sunda,Tysnes. Flytte seinare til Engesund i Fitjar)4. Ragna f.17815. Brita f. 1795Dei to siste vart g.m. same mann, og budde plass Nobbelen under Røen.

Guest Roger Fossum

Hei Elin,Takk for innlegget, men det er kun innholdet i skiftet jeg er ute etter. For øvrig så har jeg alle opplysninger om denne familien.Mvh Roger

Guest Yngve Nedrebø

Skiftet er begynt 22. april 1836 og sluttet 4. mai 1836. Det nevner barna Tosten T. Røen, Tollev Thomasen, handelsmann i Engesund, Ragna T., 54 år, og Britha T., gift med Jens Mortensen Røen.

Guest Roger Fossum

Takk for svaret Yngve. Jeg regner med at det står en del i dette skiftet. Er det mulig å få kjøpt en kopi av dette ??Roger

Guest Yngve Nedrebø

Skiftet går over et par sider i skifteprotokollen, og vi kan ta kopi og sende i posten, om vi får postadressen.

Guest Roger Fossum

Tusen takk for hjelpen. Her er adressen:Roger Fossum Kalstøvegen 110 4264 Kvalavåg

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.