Gå til innhold
Arkivverket

[#27018] Skiftereg. Sunnfjord 1677-1845 (info om pers. u/Endestad, Espesæter)


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Ønsker å vite navn på personar og datoar/årstal i følgande skifter:Sven Andersen Endestad Brandsøy 13b 435 1763-1772 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=skifsfjo&gardpostnr=5837&merk=5837#ovre>LenkeDesiderius Gregoriusen Espesæter Brandsøy 8b 601 1769-1775 LenkeRagnilde Andersdtr Espesæter Brandsøy 9 190 1775-1787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Øren

Eg har notert at det var skifte etter Svend Andersson Endestad 12.9.1765, men har ikkje greidd å tyde nokon arvingar i skiftebrevet.Svend Andersson Endestad var truleg gift 2 gonger.Første gongen med Ingebor Knudsdatter. Eg har notert at ho var frå Knapstad. Det var skifte etter henne 7.6.1749 til enkemannen Svend Anderson og borna:- Ole Svendson, 29 år. (Han blei gift med Marte Nilsdotter Heimset).- Anders Svendson, 27 år.(G.m. Synnøve Tuesdotter Langedal og busatt Hovland).- Ragnhild Svendsdatter, 31 år. Verge: Faren Svend Anderson. (Ho døydde 1776).Andre gongen var Svend Endestad gift med Marthe Nilsdotter/Hansdotter. Eg har ikkje funne ut kor ho kom i frå. Det var skifte etter Marthe Hansdotter 24.9.1760 til Svend Andersson og borna:- Anders, 7 år. (Han døydde truleg 1776)- Ingebor, 3 år. (Eg veit ikke kor ho blei av).Eg har ikkje notert kven som var verge for borna.Det som står i parantes er opplysningar utanom skiftebrevetMvh. Leif Øren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet etter Svend Andersen Endestad var fallit. Det nevnes innestående penger for myntlingen Ole Andersen Endestad.Skiftet etter Desiderius Gregoriussen Endestad er datert 18. oktober 1771 og nevner enken Ragnile Andersdatter, med lagverge Henrich Lexau, og barna Niels D., 21, og Elisabeth, 19.Skiftet etter Ragnilde Andersdatter Endestad er datert 4. desember 1779 og nevner sønnen Niels desideriussen Endestad, og datteren Elisabeth D., gift med Morten Bendixen Kinden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.