Gå til innhold
Arkivverket

[#27020] Korleis framskaffe informasjon om fartøy (SF-xxxx-SU) bygde på 1920-1950-talet ?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

I forbindelse med at eg driv og skriver litt slektsstoff i ledige stunder er eg på jakt etter dokumentasjon (evt teikningar og foto) av nokre fiskefartøy med (tidlegare) tilhaldsstad i Solund kommune (S&F) (og då fartøy som har vore i familiens eige -- som t.d. den avbilda 'Nymann', SF-397-SU, bygd på Sunde i Sunnhordland i 1949/1950 -- og ikkje lenger figurer på lista over registrerte fartøy; https://www.garantikassen.no/ekstranett/fartoyregister.nsf/frmVelgFartoy?OpenForm&Fylkeskode=SF&Kommunekode=SU&Kommune=Solund). Ønsker å skaffe fram så mykje info som mogeleg og har forstått at det er nokre veger å gå:- Ta direkte kontakt med det båtbyggeriet som den gong bygde båten (ikkje alltid lett å vite), men dette kan i mange tilfelle bli vanskelig da mange (dei aller fleste) er sluttet å eksistere. Finnes det noko arkiv etter slike bedrifter? Kva båtar som vart bygde og kven som var kjøpar?- ”Norsk Skipsfartshistorisk Selskap” (http://www.skipet.no/) vart etter det eg veit starta i 1973. Eg kjenner ikkje evt til kva dei kan bidra med.- Det er utgitt båthistoriske bøker over ulike typar båtar mange plassar i Norge, kanskje det kan finnes noko der om ein blar lenge nok?- Lage oversikt over fartøy; Dette krever at ein må ha (gamle) registre til hjelp i arbeidet (”Norsk merkeregister for fartøy”, evt andre?).- Fiskeriregisteret; Har fått høyre at Merkekontrollen ved Statsarkivet i Bergen har mykje opplysningar (også om kven som var eigarar av båtane). Korleis kan dette verte tilgjengelig? Er det samstundes mogeleg å spore eigarar etter kvart som båtar vart selde? Er det nokon som har prøvd på det samme og som har gode tips for framgangsmåte? Dei fartøya eg er på jakt etter er bygd på strekninga Sunnhordland/Hardanger – Sunnmøre (ifølge opplysninger frå eldre familiemedlemmer), men nøyaktig båtbyggeri er usikkert i dei fleste tilfellene.På forhånd takk for gode tips!M.v.h. Gisle Hersvikbilete0225.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Merkeregistrene 1920-ca. 1965 er gjennom Fiskeridirektoratet havnet i Statsarkivet i Bergen. I merkeregisteret vil man finne opplysninger om alder og byggested, om motor og andre tekniske opplysninger, men ikke tegninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.