Gå til innhold
Arkivverket

[#27059] Fredskapellet i Narvik


Gjest Marianne Sulesund
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Sulesund

Hvor ble man begravet når begravelsen foregikk fra Fredskapellet, Narvik 5.2.1963. Dette gjelder Fredrik (Julin) Andersson.mvh Marianne Sulesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Sulesund

Takker, det aner meg at graven kanskje er slettet, hadde muligens ingen stein. Fredrik hadde ingen pårørende og det var Narvik Pleiehjem som stod for alt i forbindelse med annonse og begravelsen.mvh marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans-Petter Falao

Jeg kan ikke se at graven eksisterer i Narvik i dag. Dreier det seg om Fredrik Julin Andersen f 30/5-1888? la9ui@arrl.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Sulesund

Hei, ja det er han, ble døpt 22. juli samme år. Kjenner du til han? Foreldrene var Andreas Wilhelm Henriksen og Josefine Fredriksdtr f. Karlstrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans-Petter Falao

Jeg har familien i min database, men vet ikke særlig mer om dem. Dato i (1), er det dødsdato eller begravelsesdato??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Forsøk å ringe tlf. 76913960. Du kommer da til gravlundsformannen i Narvik og jeg har bestandig fått svar på spørsmål om gravlagte i Narvik der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Sulesund

Til Hans Petter, det er begr. dato, han døde 3o. jan. 1963. Det ville være interessant å høre hvordan du er linket til Fredrik, hvilken side av slekta. Der ligger forøvrig endel info på DIS-treff fra meg bl.a. om denne familien.Pål W. jeg sendte en mail til soknerådskontoret, om jeg ikke får svar så vil jeg prøve å ringe. Takker. mvh Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.