Gå til innhold
Arkivverket

[#27071] Slektstre


Gjest Aini Småge
 Del

Recommended Posts

Gjest Aini Småge

Dette er kansje litt på sidelinjen, men er noen som har en internettadresse hvor man finner et tre som man kan bruke som et slekt/familie tre ?? Prøver å lage en forside på et lite hefte om familien vår. Mvh Aini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellef Ellefsen

Hvis du bruker en av søkermotorene, f.eks Google, og søker etter slektstre eller familytree finner du en mengde sider du kanskje kan få nytte av.Men ikke så altfor mange gjør seg som forside på et hefte. Spørs om du vil ha med både røtter og grener. Jeg mener du vil få den peneste forsiden ved rett og slett tegne et tre sjøl, eller overlate det til en som kankje behersker tegning. Da får du forsida akkuret som du vil, og kan heller bruke sirkler eller tavler inne i heftet. Dette var bare en personlig mening, og håper du også får svar fra mange andre. mvh Ellef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aini Småge

Takk for det Ellef. Jeg har prøvd som du sier og du har helt rett, det er veldig lite som egner seg. Jeg vet ikke helt hva jeg ser etter, men hadde sett for meg f.eks en stort gammel bøk.Jeg skal love deg at skal jeg tegne det får jeg det slett ikke slik jeg vil :-). Jeg tror nok jeg må fortsette å lete litt til ja. Mvh Aini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Bare hyggelig... :-)Designer er Nina Lillefjære på Ulefoss. Vet hun har solgt slike slektstre mot bestilling, men kunne ikke finne hjemmesiden hennes i farten...Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.