Gå til innhold
Arkivverket

[#27082] Juditte Andrea Elisa johnsdatter Batalden


Gjest Edle  Nyborg-Christensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Edle  Nyborg-Christensen

Juditte er datter av Ingeborg Andersdatter. Hun er f. 09. 02. 1875. Hun er ført opp som dtr,.av John Ananiassen Batalden har jeg hørt, men han døde 05. o4 1874. Er det noen som vet hvordan jeg skal få tak i opplysninger om hennes fødsel.? Hun skal være døpt i Kinn. Håper på svar. Edle Nyborg-Christensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

På John Annaniass og første kona hans Henrikke Olsd. (kven var hennar foreldre) har eg registrert 6 barn (1829-1841). Henrikke var dø ein gong før 1865. Jon Ananiasson gifta seg i Eikefjord 20.01.1867 med Ingeborg Andersdatter (Bekken, Sætre) (1848-1919).Har du registrert fleire barn på John og Ingeborg?Sjå elles innlegga - [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=7054&sok=hersvik+mary&startnr=&antall=&spraak=>Lenke - Lenke -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edle  Nyborg-Christensen

Navna på barna deres er: Henrik Olai f.02.01.68 Bolette Elisa f.20.02.1870. Bolette Elisa dør en uke gammel. Henrik Olai gifter seg med Østine Pedersdtr.og bosetter seg pågården Tverranger i Hersvik i Solund, hvor han livnærer seg som bonde og fisker. Hilsen Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Mary-Ann Hersvik

Hei !Leste innlegget ditt med entusiasme. Juditte var søster til min oldefar Henrik og min bestefar pratet om henne ofte. Jeg har prøvd å finne henne i bøkene i årevis og lurte nesten på slektskapet virkelig eksisterte :-) Håper du har noe informasjon å dele med meg, send meg gjerne en mail til maryann@stepahead.no Med vennlig hilsen Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edle  Nyborg-Christensen

Hei Mari-Ann. Jeg fant først innlegget ditt i dag. Har vært bortreist. Jeg skal svare deg snart. Må finne papirene mine først. Koselig at du er enn slektning av min mann. Hilsen Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edle  Nyborg-Christensen

Mary-Ann. Skal skrive til deg så snart E-posten ut virker. Jeg er gåt overtil oneline. Ha en god dag. Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.