Gå til innhold
Arkivverket

[#27164] innlegg 27106 Brukerforumet- feil


Gjest Rigmor Waler Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rigmor Waler Iversen

Jeg hadde skrevet ned et forholdsvis langt svar i innlegg 27106 på Brukerforumet, men bare et par setninger sto tilbake.Har prøvd flere ganger å legge inn på nytt, men det lar seg ikke gjøre.Hva er galt?*Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per helge seglsten

Kan det være du har brukt et tegn (eller flere)i innlegget, som aktiverer en html-kode, som sier at det før eller etter tegnet skal bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Hei Per :)Ja, jeg brukte et tegn, og det brukte jeg også nå for å vise deg, og da så jeg at hele setningen foran forsvant, så der er sikkert løsningen. Ellers skrev jeg som jeg bruker å gjøre. Det aller rareste var det at når jeg holdt musa over innlegget på innlegget før jeg klikket på det, så sto den åpningen jeg hadde startet innlegget med. Når jeg trykket på den så var det omtrent bare slutten igjen på innlegget. Alt det andre var borte. Har prøvd flere ganger etterpå, men det kommer bare noen få linjer.Nå skal jeg prøve en gang til, uten noen tegn og se hvordan det går.Dette har aldri skjedd meg før.Tusen takk skal du ha Per:)*Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Helge R. Naess

Rigmor: som jeg har opplevd noen ganger:NUMLOCK knappen var blitt trykket på, og det var da jeg ikke kunne skrive f.eks. æ - ö - å osv. og det gjelder kanskje også disse 'tegn' som du skriver om ? Hilsen helge N.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.