Gå til innhold
Arkivverket

[#27183] Michael (Michel) Ottesen Wangberg, 1767


Gjest Mona G Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona G Hansen

Hei. Jeg prøver meg igjen på å finne anene til Michael Ottesen Wangberg. Han ble født i 1767 iflg 1801- tellinga. Da var han ugift og bryggemand i Trondheim. Jeg vet at han fikk et uekte barn i Tromsø, men ble senere gift i Trondheim og fikk barn der.Jeg har en teori på at han kan stamme fra Frosta, muliggens etter en Otto Wangberg f 1724, men dette er bare antagelser.Kan noen hjelpe meg med dette?Hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei!Iflg. Fam.search ble Michael f. 1768 Frosta og døde 22-9-1839. Foreldre var Otte Olsen Wangberg og Karen Andersdtr. Han giftet seg 31-5-1803 i Tr.heim med Bereth Martha Olsdtr. f. 1770 i Tr.heim og døde 19-4-1831.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Vivian Jakobsen

Hei Mona!Jeg kunne være interessert i hva du har funnet ut. Har akkurat selv kommet over samme herremann.Kan du maile meg?vivian@bustus.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.