Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bent Nikolaisen

[#27194] Petronille Halvorsdatter f. 1857-58 Romedal, Hedmark

Recommended Posts

Gjest Bent Nikolaisen

Petronille Halvorsdatter ble døpt 31.01.1858 Romedal, Hedmark. Foreldrene var: Mari Olsdatter og Halvor Olsen Leerbak. Jeg klarer ikke å finne noen av de i 1865-tellingen. Jeg vet at Petronille fikk barn i voksen alder. Men hvor var familien i 1865??? Noen som har et tips on hvor jeg kan lete?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Er dette Petronelle i Stange, 1900? Lenke. Er hun mor til Einar Johansen som du ikke finner utvandret til Amerika??Grethe F.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bent Nikolaisen

Det stemmet at hun er mor til Einar, men jeg lagde 2 saker av det siden det var 2 spørsmål rundt samme kvinne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Myhre

Bernt, jeg finner dem heller ikke i 1865 . Du vet kanskje at Petronille fikk første barn Anne Marie i 1883 og tvillinger Marta og Helga i 1886, Pouline Hilda i 1889 og det 5. leiermålet Martha i 1894 pluss Einar som også var uekte i 1897 pluss Julie Karoline i 1901, de to siste med Johan Olsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bent Nikolaisen

Hans: Jeg visste at det var flere fedre innvolvert, men det var da voldsomt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.