Gå til innhold
Arkivverket

[#27226] Familie forsvunnet; Habberstadvangen på Eidsvold ca. 1925


Gjest M. Nicolaisen
 Del

Recommended Posts

Gjest M. Nicolaisen

Jeg trenger hjelp. På Habberstadvangen på Eidsvold bodde det ca. 1925 en familie: Per/Peder Pedersen, kona Anna Pedersen, og barna Agnes, Fridtjof og Magnhild. Per/Peder Pedersen skal ha vært født på Nes i Hedmark, kona Anna Pedersen (også født Pedersen) skal ha vært født i Kirkenær i Hedmark. Jeg har få opplysninger om dem, og det virker som om det er umulig å finne noe om dem overhodet. Håper virkelig at noen; kanskje lokalkjente, kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M. Nicolaisen

Nei, dessverre, ikke må de tre barna nevnt her. Jeg har datoen på et fjerde barn, men det må jeg sende i en privat melding, siden barnet fremdeles lever. Forøvrig bør Magnhild være født rundt 1900; hun døde på åttitallet og var da noen-og åtti år. Per og Anna bør da være født rundt 1880, men det er mer gjetting. De skal i alle fall ha vært jevngamle. Kontakt meg gjerne på e-post : marinico@frisurf.no, så sender jeg deg detaljer om det siste barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.