Gå til innhold
Arkivverket

[#27228] Foreldre Serianna Margrete Thoresdtr. f. 1858 Namskogan?


Gjest John O. Svenning
 Del

Recommended Posts

Gjest John O. Svenning

Serianna Margrete Thoresdtr. er ved ft. 1865 fosterdatter hos Daniel Danielsen på Daamaasen i Grong. Serianna er født 04.11.1858 muligens Namskogan (opplysning fra USA ). Er det noen som vet hvem foreldrene til Serianna var? Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Hvis hun emigrerte til USA og ble gift med John B Ness og døde 22-08-1946, så har jeg en god del på morssiden, og et par på farssiden. Jeg kjenner ikke til at hun skal ha hatt noen barn. Oppdager forøvrig at det er noe feil med ekteskap med denne John B Ness, ettersom han også er oppgitt som gift med en annen Namsskogan jente død også i 1946 og med 4 barn, så her er det nok noen forveksling. Uansett den Serianna margrethe Thoresdtr jeg har er født samme dato som du nevner.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei! Det er nok riktig Serianna du har. Ville ikke nevne giftemål på grunn av uoverensstemmelser i opplysninger fra USA. Foreldrene til John Benjaminsen Ness skal være i innlegg 27224. Min slektning i USA kaller forøvrig Serianna for Sarah. Vil svært gjerne ha de opplysningene du har om hennes forfedre. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Trodde jeg hadde emailadressen din, men det hadde jge ihvertfall ikke med navn. Send meg en mail anne.hildrum@chello.no så kan jeg sende det jeg har.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.