Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Leiv  Skjerve

[#27290] Slekten Wensell i Kabelvåg og Bodø

Recommended Posts

Gjest Leiv  Skjerve

I et annet forum, som jeg ikke har greid å få adgang til, er det søkt etter en Jacob Wensell f ca 1855. Jeg kan opplyse at en Jacob Dischington Wensell f 1794, hadde 5 barn, deriblandt sønnen Nils H. B. Wensell f 1826. Denne hadde 3 barn hvoriblandt Jacob D. Wensell f 1859, synes å passe.Jacob f 1794 hadde også sønnen Andreas f 1834. Han var agronom og ervervet i sin tid gården Mjåvasslia ved Soløyvatnet utenfor Bodø. Han er stamfar til Wensell-slekten i BodøPå min Hjemmeside er det mye å hente om denne slekten.Kilde: Personalhistorisk Tidsskrift. Sjette Rekke, 3 Bind:Slægten Wensel av Aagaat Daae

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Otto Jørgensen

Takk skal du ha.Opplysninger om mitt søk ligger på news:no.fritid.slektsforsking.etterlysing eller videreført til slektsforum, LenkeEr dette barnet oppgitt i den nevnte kilde ?Ser forøvrig ikke at du har oppgitt noen link til din hjemmeside.Jeg er i utgangspunkt mester interresert i sønnen Sigurd Alfred Wensell som var født 19.januar 1890 som ue. sønne etter Jakob Wensell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Leiv  Skjerve

Nevnte barn er ikke oppgitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.