Gå til innhold
Arkivverket

[#27307] Slektsforskning


Gjest Thorbjørn Granlund
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Jeg har også tidligere vært frampå her og spurt etter opplysninger om slekt i områdene Malangen, Balsfjord, Tromsø, etc.etc. Denne gang gjelder det opplysninger om: Dorthea Brynjulfsdatter Bjørkelid ? Malangen(Selsnes)? døpt i Ringsaker i Hedmark fylke,23.06.1793, død i Selsnes, Malangen, 11.06.1876, gift 1,- 01.11.1819, med enkemann, Lars Kjeldsen, Overhalla, Nord-Trøndelag, døpt 13.06.1772, død i 1838. Hun ble gift 2, 10.10.1838, med Svend Mortensen ? døpt ? ( død )? Og hvor var Svend Mortensen fra ? Er takknemlig for alle de opplysninger en eller annen kunne gi meg her. Sier på forhånd takk. Med beste hilsen:Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

HeiTilfeldig slo jeg opp dette innlegget.Vi som ikke er innom forumet daglig vil som regel (tror jeg) søke under et bestemt fylke for å se om det er innslag av interesse. Dette fordi at hovedsiden forandrer seg så fort at ditt innlegg snart er 'borte'.Dersom du i overskrift får med stedsnavn og fylke/distrikt du søker i så er jeg sikker på at noen vil oppdage deg og svare.Lykke til Vennlig hilsen Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bjordal Strømsholm

Til Thorbjørn GranlundPrøver å nå deg på e-postadressen du har registrert her på Brukarforum, men adressen du har oppgitt ser ikke ut til å fungere. Kan du sende oss en tilbakemelding på Digitalarkivet@riksarkivaren.dep.no? Vennlig hilsen Marianne Bjordal Strømsholm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Jeg skjønner ikke dette? Jeg kan da ellers bruke både frisurf og online uten noe problem. Med beste hilsen:Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.