Gå til innhold
Arkivverket

[#27371] Bereth Eriksdatter Hunnes Nils Lenes Hemne Sør-Trøndelag


Gjest Gunnar Sødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Sødal

Berit Eriksdatter fødd på Hunnes i Hemne 186o.Gift med Nils Lenes også fra Hemne. Jeg tror de reiste til USA. Tror de ble skilt. De hadde iallefall to døtre, de hette Margit og Signe. Jeg tror Margit ble gift i Kristiansund med en Nøstvold. Hvor er du som vet sikkert hvem disse jentene ble gift med. Er også interessert i eventuelle barn og barnebarn Mvh Gunnar Sødal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Mulig jeg er litt treg, men ble Berit og Nils gift i Amerika, så barna er født der, eller er de født utenfor ekteskap i Norge før Berit og Nils reiste til Amerika ? Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Beret Eriksd. Hunnes ble født på Hunnes 16.12.1861 og døpt i Hemnekirka 9.2.1862. Dette iflg. hemneslekt.net.Niels Olsen Lenesbugt ble født 14.8.1864, døpt 11.9.1864.Kilde: hemneslekt.netDette sier jo ikke noe om hvor det ble av døtrene. Men faktiske opplysninger om foreldrene er vel heller ikke av vegen? Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endre Holten

Gunnar!Margit Nilsdtr. Lenes vart gift med Anton Holmeide og bodde i Oslo. De hadde ikke barn. Signe Nøstvold døde i 1923 og Martin vart oppattgift med Sigrid fra Skorpa. Margit døde også i ung alder iflg. Erling Nøstvold. Familien Nøstvold bodde på Nordlandet, rett opp for Sterkoder.Mvh. Endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.