Gå til innhold
Arkivverket

[#27381] til Bodø 1884 fra Averøy


Gjest Helge Hålåsæter
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

Ane Olava Søbstad og Erik Toresen Gustad på Averøy fikk i 1851 datteren Elen utenom ekteskap. Hun flyttet visstnok til Bodø i 1884. Mere vet jeg ikke, og lurer på om noen vet hennes skjebne ? (Hun var min bestefars halvsøster)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Ja, takk. Da bor hun altså hos sin mor. (Iver var min bestefar (selv om det er langt tilbake)), Du har blinket. Mange takk, Hilsen Helge Hålåsæter, Otta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis-Elin Rokkones

Helge Hålåsæter.Min oldemor Gunhild Anna Andersdtr. var kusine av Elen Eriksdtr. Mødrene var søstrene Ane og Ulrikka Iversdtr. Søbstad. I 1900 tell. finner du Elen Eriksdtr. i Kinn S&F. Hun er gift med Jonna Apsalonsen. De er bosatt på gården Kinn. De har ikke barn, men tjenestepiken Olgine er min bestemor som senere flyttet til Bergen. Jeg har fått god hjelp av Endre Holten som holder på med bygdebok. Kanskje du har noen oppl. som han trenger. og han noe som du trenger. E-Mail: enholten@online.noJeg kommer tilbake hvis jeg har noen flere oppl. Mvh. Allis-Elin Rokkonesallis-e@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Jeg takker for hjelpen, og så er jeg og du Allis-Elin slektninger. Fantastisk. Jeg har sendt en separat mail. Med hilsen Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.