Gå til innhold
Arkivverket

[#27422] Svensk kv. utflyttet fra Østfold


Gjest May Karin Henriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest May Karin Henriksen

Augusta Johannesd. innflyttet til Råde 1877, til Sandefjord ca.1880,Innflytta svenskar . Lenke: Prot.ref. Side Løpenummer Dato Flytta frå Flytta til År Merknad 26540 1 406 6 /10 1876 Krokstad, O S Råde 1877 Døypestad:!!, !! Rolle Stilling/stand Førenamn Etternamn Bustad/Gard Kjønn Fødselsdato Fødselsår Attestar 26540 Innflyttar ug Augusta Johannesd Bekkhus u/ Råde prestegård k 11/10 1858 27/10-76 Berg, tiltrede til nadverd Digitalarkivet 2004. Rettar til databasen: Østfold historielag. Versjon frå 15.12.2004Hun kom til Tjølling, ble gift her 25.09.1883.Søker oppl. om når hun flyttet fra Østfold, muligens via Sandefjord/Sandar til Tjølling, nåv. Larvik. Har søkt i kirkeb. for de sistnevnte kom. uten å finne svaret. Håper på hjelp til oppslag i Østfold.Mvh. M-K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Det er henne her du mener? LenkeHar du sett i KB under innfly./ tilg. i det sogn som du fant vielsen? Står det noe om event. atest i KB? hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May Karin Henriksen

Ja, det er henne. Jeg kjenner det videre livet til min oldemor. Var ikke flink nok til å legge lenke.Spørsmålet mitt gjelder når hun flyttet fra Råde i Østfold til Sandefjord, jeg tror at det var dit hun kom før Tjølling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Jeg tror da at event. innføring som innflytter kan ha skjedd i det året hun ble viet. Da har du alt fra Sandar og sydover. hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May Karin Henriksen

Takk Egil Sundelius, det er henne jeg mener.Spørsmålet mitt er om hun er registrert utflyttet fra Råde i Østfold, om noen som har tilgang til kirkeboka i Råde, kan gjøre oppslag for meg.Vennlig hilsen May Karin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.