Gå til innhold
Arkivverket

[#27428] Anne Andersen,Laksevåg/Loddefjord området


Gjest Irmelin Stensaker
 Del

Recommended Posts

Gjest Irmelin Stensaker

Jeg prøver å hjelpe en som ikke vet stort om besteforeldrene sine.Morens navn var Lilly Konstanse Andersen f.07.08.1909, d.14.07.1995.Moren hennes het Anne Andersen (som gift) og da Lilly var liten bodde de i området rundt Håkonsvern.Lilly sin mor døde da Lilly og søskenene var små.De var 4 jenter og de skal ha vokst opp hos mormoren sin i Laksevåg området.Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Hvis de har en dåpsattest etter moren, så finner de opplysninger om hvor hun ble døpt og om foreldre. Eventuelt nærmere opplysninger i kirkeboken. Hvis de bodde i Bergen i 1912 er det mulighet å bruke folketellingen for 1912 i Bergen på Statsarkivet. Det er gitt ut en slektsbok for Loddefjordområdet.Årstall ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irmelin Stensaker

Hei Atle. Fikk nettopp tid til å sette meg til pcen igjen. Kjempe hyggelig at det var noen som kunne svare. Har ikke fått tid til å se igjen hjemmesiden din ennå men den skal jeg kose meg med nå. Jeg gleder meg til å formidle dette videre. MVH. Irmelin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.