Gå til innhold
Arkivverket

[#27448] Etterkomarane etter Anders Henriksen Kobbeltvedt f. 21 april 1838 i Fjell ?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det nokon som kan hjelpe meg med opplysningar om etterkomarane etter:Anders Henriksen Kobbeltvedt f. 21 april 1838 og Johanna Johannesdatter Morland f. 23 august 1834. Dei gifta seg i Fjell 3 juli 1864Barn:Ingeborg Andersdtr Kobbeltvedt f.18.04 og døpt 25.04.1865Ingeborg veit eg det meste om, men eg veit svært lite om hennar sysken og deira evn. etterkomarar.Det hadde vore fint om nokon kunne finne ut kvar det vart av desse:Jacob Johan Andersen Kobbeltvedt f. 30.05 og døpt 13.06.1869Kristi Andersen Kobbeltvedt f. 01.02 og døpt 14.02.1871Mons Andersen Kobbeltvedt. f.05.03 og døpt 05.04.1874Hans Andersen KobbeltvdtSjå gjerne også på Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Terje Aarland

Er det noen som kan hjelpe med å finne info omKristi Andersen Kobbeltvedt f. 01.02 og døpt 14.02.1871Mons Andersen Kobbeltvedt. f.05.03 og døpt 05.04.1874Hans Andersen Kobbeltvdt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Hei. Eg har denne familien i mine eigne slektsdata, men med veldig lite kvalitetssikring av data. Eg har dog notert meg at Mons fekk ein bror som og heite Mons, født og døde i 1877, so han har neppe vorte gamle karen. Om Kristi har eg at ho var gift med Ole Isaksen Geitanger f. 1870 gift 1893, at dei budde på bnr. 10 på Ågotnes og hadde ei datter, Ingeborg Bothilde (29 jul 1894 - 22 sep 1978)Ho gifta seg 1 sep 1923 med Nils Olai Tomassen Algrøy (27 jun 1895 - 1984)og busette seg på bruksnr 17 på Algrøy. Eg har notert meg 5 born til desse, men om eg skriv dei inn her, so kjem eg borti nolevande menneskje, og so er eg redd for at innlegget vert fjerna.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Hei. Du skriv om Ingeborg at ho var døpt 25 april 1865. Eg har notert at ho var døpt 14 mai 1865, so eg sjekka mot klokkarboka, MF Fjell KLOK A1, og der står det at ho var fødd 18 april 1865, heimedøpt 25 april, og dåpen stadfesta den 14 mai 1865Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

- og enno ei melding. Der fanst ein Mons Henriksen som var fødd og døde i 1877, men han hørde ikkje heime hos desse foreldra. Den dåpsdatoen som du har til Kristi ser feil ut. I MF Fjell KLOK A2 er ho innført med dåpsdato 9 april 1871. Og so Hans. I MF Fjell KLOK A4 er han innført med fødselsdato 3 april 1880 og dåp 23 mai.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Hei Magne. Det hadde vert fint om eg kunne fått meir info på e-post slik at du kan skrive opp namna på dei du ikkje kan skriva om her. E-posten kan du sende til:taarland@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Er det mulig å finne meir infor om desse:Mons Andersen Kobbeltvedt. f. 1877Hans Andersen KobbeltvdtEg veit ikkje kor tid Hans vart fødd. Kan det vere nokon som har info om kvar dei busette seg så er det bare å sende infor på den e-postadressa som er oppgjeven ovanfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.