Gå til innhold
Arkivverket

[#27472] kirkebøker for Hitra!!


Gjest Severin B. Sjømark
 Del

Recommended Posts

Gjest Severin B. Sjømark

Hei! Kan noen sjekke kirkebøkene for Hitra for meg?? Jeg leter etter Nekolina Nielsdatter,f. ca 1859 iflg. folketellinga 1865!(faren hennes var Niels Iversen f. ca 1816)Her er linken: Lenke Håper noen kan sjekke kirkebøkene(eller bygdebøkene vis noen har dem!)Takker på forhånd!!Mvh. Severin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tore Rønning

Etter det jeg har skrevet ned fra kirkebøkene tidligere så ble Nikoline Johanne Nildatter født 18. juni 1860, døpt 29. juli 1860.Foreldre: Nils Iversen Grytten og Hanna Karoline Nilsdatter Olderø.Dette kan du jo sjekke når du kommer på statsarkivet.Hilsen Tore Rønning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Severin B. Sjømark

Hei!!Jeg fant en Nikoline Elisabeth Nilsdatter f. 01.05.1859 dp. 10.05.1859 i Hitra(DOLM)foreldrene var Nils Claus Hammersvig og Johanna Jonasdatter. Fadderne var Gabriel Johansen (Mattervig?) Fredrik (Hagstad) Magnus Nilsen Hartnes Anna .......... Mattervig/Mattisvig Elen Nilsdatter Vigen Ina/Lena Hansdatter ...........I flk. 1865 var Nikoline oppført som Nikolina L. kanskje L'en kan være Lisbet??Det er jo innmari likt Elisabeth og han sem skrev henne ned kunne jo ha skrevet litt feil, eller kanskje hun sa Lisbeth.Mvh. Severin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.