Gå til innhold
Arkivverket

[#27484] Tekst forsvinner ?


Gjest Helge R. Naess
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge R. Naess

Ref. mitt innlegg 27483 - Verdal.For annen gang ser det ut til at teksten min er blitt kuttet ut ? Hvorfor skjer dette ? Eller gjör jeg noe galt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

En mulighet er at du har brukt tegnene som ser ut som matematisk 'større enn' og 'mindre enn'. I dette forumet er de tegnene forbeholdt formatering av tekst, og vil ved bruk føre til at en del av teksten faller bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Kristian Hunskaar har helt rett. Du må ikke bruke hakeparenteser, det er forbeholdt koding på siden. Du hadde satt inn en 'slutt'-hakeparentes før navnet ditt, og dermed så oppfattet nettleseren at tekst FØR parentesen er en kode som IKKE skal vises, men brukes til å styre internettsiden.Unngå hakeparenteser!Jeg har nå fjernet parentesen og dermed er teksten din synlig igjen. Jeg fjernet innlegg nr 2 da dette så ut til å være lik tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.