Gå til innhold
Arkivverket

[#27494] Brønnøysund / Renfiord Lil i Brønøe


Gjest Kjetil Arntzen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjetil Arntzen

Jeg søker etter far til Niels Christensen. Niels er født i 1786 i Renfiord Lil i Brønøe og hans mor heter Siri Nilsdatter og er født i 1754, men jeg hvet heller ikke mer om hennes familie.Jeg mangler også oversikt over Niels sine barn. Jeg kjenner til Kathrine Sophie som er født 5 mar 1821 på Rødøy. Finner i mine notater at Niels bodde en tid på Melfjord i Rødøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Du ser i 1801 Siri Nilsdtr. Reinfjord lille med sonnen Niels Christensen. Dette er feil. Siri var gift med Claus Hemmingsen og sonnen het Nils Christian Claussen. Dette er ikke din mann. Jeg ser i Rodoy Karen Maria Gregusdtr. g. 1804 Nils Pedersen, men han dode ca. 1816 (skifte da). Karen g. II Nils Christensen. Karen var mor til Kathrine Sophie f. 1821. En god ting er aa finne militaer ruller Rodoy. Der kan du finne fodselsted for Niels. Jeg ser ikke Niels f. Bronnoy eller Somna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Rørtveit Arntzen

Det var foreldre til Denne Niels Christensen jeg leter etter. Imidlertidig finner jeg foreldre til denne Karen M Grægusdatter som Grægus hansen f 1750 bosted Meljord i Rødøy og Ingebor Pedersdatter f 1765. Far til Grægus er Hans Andersen. Kjenner du til noe rundt dem...Får jeg din adresse kan jeg sende slektstre på pdf fil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

robert_d_miller@msn.com Jeg gjor slektshistoria for Bronnoy Bygdebok - ogsaa Somna/Velfjord. Jeg er ikke vel kjent med Rodoy, men jeg har en mann du kan skrive til. Send meg e-mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.