Gå til innhold
Arkivverket

[#27497] Dødsfall i Norge 1995-april 2001


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Etter hva jeg leser i dokumentasjonen for dødsfall i Norge så skal den være komplett fra 1995, men jeg har problemer med å finne en person som jeg mener bestemt døde i 1997. Han heter John Bolstad f. 12.07.1930 og angivelig dødsdag er 22.05.1997. Jeg er ute etter å vite hvor han bodde da han døde, men det ser ut for at noen av tallene jeg har må være feil. Hans foreldre var Edvart Johan Bolstad (1903-1978) og Anna Helvik Hauge (1904-1978). John skal være født i Odda.Kan dere hjelpe meg å finne ut om født eller dødsdato er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Fødested og fødselsdato lar seg bekrefte av klokkerbok for Odda. Men navnet er der rettet fra Jon til Jan.I databasen finner jeg sju personer med fødselsdato 12. juli 1930, men ingen synes å stemme med den personen det er spurt etter.Dette materialet har vi fått fra skifterettene i Norge. Vi kan ikke garantere at databasen er komplett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Av og til så gjør man radikale feil, denne personen døde i Odda 22.05.1954, så hvor jeg hadde klart å taste 1997 inn er aldri godt å vite.Men, er det noen mulighet for å finne vielsesdatoen mellom John Bolstad f. 12.07.1930 og Signe Lisa/e Skarde f. 16.10.1929? De skal garantert være gift i Odda. Eller blir dette av for ny dato, mener kirkebøkene er tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.