Gå til innhold
Arkivverket

[#27500] Nils Ingebrigtsen f. 5.okt.1860 Ålesund , ETTER FT.1875


Gjest gunnar andre myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest gunnar andre myhre

Etter folketellingen i 1875 ser det ut som Ni(e)ls forsvinner. Men, Hvor har han tatt veien ? Noe kan tyde på at han dro lengre nord i fylket mot F.eks. Molde-distriktet. Er det noen som har vært bortom eller i nærheten av han? FORTID er ganske bra klarlagt Så; FRA 1875. Skriver dette for at ingen skal gå bak i tid å kaste bort tid med det. MVH GUNNAR A. PS; se også innlegg 26915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Siden du har alt før 1875. Hva het foreldrene til Nils ?På FS har jeg funnet en Niels Iver f. 5/9 dpt. 28/10 1860 Borgund MR, foreldre Ingebrigt Fredriksen og Kanutte Jonsdt.Så fant jeg et ektskap: Nils Ingebrigtsen f.1860 far Ingebrigt Nilsen, gift 6/10 1888 Malvik Strinda med Johanne Bergithe Larsdt. f. 1855 far Lars Olsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gunnar andre myhre

Hei Berit. Takk for responsen. Det er riktig person og foreldre du har funnet hos FS. Som du ser er han født i Ålesund (Borgund)så linken til Malvik er jeg i tvil om. Det må da være noen som kjenner til han og hans ettermæle. MVH Gunnar a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.