Gå til innhold
Arkivverket

[#27502] Margit og Signe Nilsdatter Kristiansund ca 1910


Gjest Gunnar Sødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Sødal

To søstre Margit og Signe Nilsdtr. ble gift i Kristiansund først på 1900tallet ca 1910 15 Jeg tror Margit ble gift Nøstvoll.Foreldra var Berit Eriksdatter og Nils Lenes fra Hemne. De hadde vært i USA, men kom hjem igjen. Det er desverre dårlige opplysninger jeg har, men håper at noen har noe mere Mvh Gunnar Sødal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endre Holten

Gunnar!Signe Lenes vart gift med Martin Gerhard Martinussen Nøstvold fra Bruhagen. Skipper i Kristiansund, hadde en fraktebåt 'Patrioten' Barn 1) Nidar, f. 1919, murer, g.m. Astrid Knutsen. Ei datter: [redaktøren har fjernet deler av tekst] 2) Erling, f. 1921, g.m. Marny Margareth Tranø fra Smøla. De bodde ei tid på Kanestraum. Signe + d. 1923. Sønner [redaktøren har fjernet deler av tekst] Sjå Averøy Bygdebok, bind 2, s. 462 og 501.Mvh. Endre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sødal

Takk til Endre for opplysninger om den ene søstra. No har jeg fått noen antagelser om den andre søstra.Jeg tror hun ble gift med en Holmeide.Jeg har også fått opplyst at Signe og Martin hadde en datter som ble gift med en Peder Fladset fra Kristiansund, men jeg har ingen data om hverken han ellere event. barn. Er det noen som kan gjøre oppsalag i bygdebok for Tingvoll for å finne noe om denne Holmeide. N Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.