Gå til innhold
Arkivverket

[#27583] Ole Jakobsen, plassmann Eide i Strandebarm, f. ca 1802. Foreldre ? Kor og når f.


Gjest Per Utne
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Utne

Etterlyser opplysningar om tippoldefar min Ole Jakobsen. Kor og når var han fødd, og kven var foreldra. Han skal vera fødd ca 1802. Han var plassmann på Eikhaugen på Eide i Strandebarm til han døydde i 1886. I folketeljinga i 1865 står det at han er fødd i Jondals Sogn i Strandebarm prestegjeld, i 1875 Tysnæs Prestegjeld. Olav Kolltveit skriv i Jondalsboka: „Hallingdal ?”. Eg har ikkje funne han i kyrkjbøkene korkje for Strandbarm eller Tysnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Per Utne

Eg har funne Ola Jakobsen. Han står som innflyttar i Kyrkjeboka for Strandebarm Min. 1826-1843 Mai 1831 til Torsnes i Jondal frå Fjeldberg. Han står også som utflyttar frå Fjeldberg same år. Han er døypt i Fjeldberg 6. mai 1804. Foreldra er Jakob Olson og Guro Jonsdotter. Dei er husmannsfolk på Eikeland (Egeland) Valen i Fjeldberg. Med helsing Per Utne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da har du nok funnet ekteskapet deres i 1797 og, han fra Walen og hun fra Eikeland: LenkeHar du funnet deres forfedre? Jeg har folk fra den kanten, men har ikke funnet noen link til dine. Vet du hva foreldre og besteforeldre het?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Utne

Hei Kjellaug Takk for innlegg. Ja eg har funne ein del Frå Bjarne Hauge Samnanger har eg fått kjennskap til bygdebøkene Kvinnherad 4 og 5, og dei har eg lånt og brukt, men eg får ikkje alt til å stemma.Guro Jonsdotter. og Jakob Olssons giftarmål 1797 som du sende. Her er link til kyrkjeboka [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11389&idx_id=11389&uid=ny&idx_side=-70>LenkeGuros dåp 1767: LenkeMen eg finn ikkje Jakobs dåp. Han er oppgitt til å vera 80 år når han døyr i 1843, og 36 i 1801. Det peikar mot f. ca. 1764.Kvinnherad 5 , s.59 seier Jakob er fødd 1767, og foreldre er Ola Johannesson Handeland, busett på Valo (Valen) og Randi Knutsdotter Solhaug, Stord.Lit vi på bygdeboka, blir giftarmålet til Jakobs Olssons foreldre 1767 LenkeGuros foreldre Jon Hansson og Lisbet Olsdotters giftarmål 1760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg vil tro at bygdeboka har det rett ettersom de kaller sin förste datter Randie: LenkeHans-navnet er kommer jo fra Guros foreldre, de fikk kanskje en sönn Ole som döde för folketellinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.