Gå til innhold
Arkivverket

[#27599] Brudeparet Luhr/Lyhr Majorstuveien 33 i 1899


Gjest Lillian Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lillian Kristiansen

Er det noen som kjenner til disse? I en bruktbutikk for 12 år siden kjøpte jeg en meget spesiell innbundet bok...denne kunne jeg tenkt meg å gi videre om det er noen som forsker på slekt som har røtter til LUHR eller LYHR. Jeg har vielsesdatoen om noen er usikre. mvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Jeg vet at de ikke bodde i Majorstuveien 33 i FT1900, jeg vet også fornavn på dem og vil at den som er av evt.etterkommere eller i slekt skal opplyse meg om det får å få overta boken. mvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

I Sortland bor det folk som stammer fra Ole Wilhelm Lühr, f. 1885 i Høland. Foreldrene hans var gift før han blei født, går jeg ut fra, så brudeparet må høre til i ei anna grein av Lühr-slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Hei, ja det ble vell litt for tidlig fødselsår!! Det står både Lyhr og Luhr så hva som er det rette er jeg usikker på, hun er født i Trondhjem, han er det ikke oppgitt fødselssted på. mvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Hei Nina. Om du leser innleggene mine så forstår du vel at jeg vet mere enn jeg vil ut med...svarer hverken ja eller nei på ditt spørsmål da det er opptil dem som evt.er i slekt som må komme med fornavn og vielsesdato til meg om de er interesert i det jeg har. mvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Takk til Nina, fant en i Langhus og har sendt ham en forespørsel slik at det jeg har evt.kan komme til glede og nytte...det står igjen å se om dette blir rett. mvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.