Gå til innhold
Arkivverket

[#27617] Skifte i Sunnhordland, Halvor Larsen Vikenes 1768-73


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet er datert 3. november 1768 og nevner enken Marite Siursdatter og barna Haagen, gift i Føyen, Lars, 12 1/2, Anne, gift med Peder Grov, Christie, 25 og Inger, 16 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei1Tusen takk for raskt svar. Fekk dermed avkrefta at dette var far til 'Lars på Jensaneset' som eg leitar etter opphavet til. Tenkte kanskje det kunne vera ein samanheng her sidan Jensaneset var plass under Vikanes.Lars på Jensaneset hadde ein son, Jacob til dåpen i 1775. Finn også ei Ingebor Larsdatter Jensanes gift 1794 (36 år i 1801). reknar med at desse må vera søsken.Lars som er nemnt i skifte over er berre 12 1/2 år i 1768 og kan dermed utelukkast som far til Ingebor og Jakob.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Helga Kallevik

ved litt meir leiting trur eg kanskje at denne Halvard Larson Vikanes kan ha vore eldste bror til Lars Larson Jensaneset. Søner av Lars Steffenson Peterteigen.Eg finn også ein annan Halvard Larson Føyen som i flg bygdeboka har sonen Haagen. Har funne at kona til Halvor Larson var Guro Roaldsdatter, men det er kanskje feil? Eller var Halvor Larsen gift to gongern og i så fall kva ekteskap var Haagen (eller Haakon) frå?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.